Inwazyjne metody
leczenia bólu

Klinika Trójmiasto powstała, żeby dostarczyć Pacjentom możliwość minimalnie inwazyjnego leczenia schorzeń bólowych.

W Polsce ból leczy się farmakologicznie lub operacyjnie.
Klinika to miejsce, która wypełnia lukę pomiędzy tymi rozwiązaniami.
Świadcząc bezpieczne, nowoczesne, małoinwazyjne zabiegi w ramach zabiegów
jednego dnia dajemy Pacjentom szansę na nową jakość życia – bez bólu.

Rwa

Ból kręgosłupa

Ból głowy

Ból stawu

Specjalności

Medycyna bólu

skupia się na dobrostanie i jakości życia pacjenta. Ból traktuje w sposób holistyczny, który wymaga wielowątkowego postępowania. Obejmuje farmakoterapię, rehabilitację, psychoterapię, zabiegi chirurgiczne, ortopedyczne, neuromodulację

Neurochirurgia

zajmuje się diagnostyką i leczeniem operacyjnym chorób układu nerwowego. Głownie interesuje się mózgowiem, rdzeniem kręgowym, nerwami.

Interna

dziedzina zajmująca się schorzeniami narządów wewnętrznych.

Ortopedia

diagnostyka, leczenie operacyjne i zachowawcze schorzeń i zmian pourazowych narządu ruchu. Głowie szkieletu, mięśni, ścięgien, wiązadeł.

Rehabilitacja

leczenie urazów sportowych, a także przywracanie pełnej lub maksymalnie możliwej do osiągnięcia sprawności ruchowej po uraza

Chirurgia naczyniowa

diagnozowanie oraz leczenie chorób, związanych z nieprawidłowym funkcjonowaniem naczyń krwionośnych i limfatycznych.

Neurologia

dziedzina zajmująca się diagnostyką, leczeniem i profilaktyką chorób obwodowego układu nerwowego i ośrodkowego układu nerwowego.

Neurologia dziecięca

zajmuje się diagnozowaniem i leczeniem chorób układu nerwowego zarówno ośrodkowego jak i obwodowego, u pacjentów w wieku od 1 miesiąca życia do 18 roku życia.

Urologia

dziedzina zajmująca się budową, fizjologią i schorzeniami układu moczowo-płciowego u mężczyzn oraz układu moczowego u kobiet.

Założyciele Kliniki Trójmiasto

Klinika Trójmiasto została założona przez trzech lekarz, którzy doskonale uzupełniają się w zakresie doświadczenia w diagnozowaniu i leczeniu bólów kręgosłupa, bólów stawów, bólów głowy i migrenami.

Kliknij poniżej, aby zarezerwować wizytę…..

STREFA PACJENTA

Przygotowanie